تکنیکهای سئو کلاه سفید :



آموزش سئو عنوان سایت

مشخص کردن عنوان صفحه با استفاده از تگ <title></title> تگ title هم به کاربران و هم به موتور های جستجوگر موضوع یک صفحه را بیان می کند. تگ <title></title> بهتر است درون تگ <head></head> ( فایل های HTML )قرار بگیرد.در …

ارسال شده در سئو داخلی | برچسب‌شده , , , , , , , |

آموزش سئو متاتگ توضیحات

استفاده از متا تگ “description” در سایت خلاصه از مطلب هر صفحه ای می توان تعریف کرد متا تگ توضیحات به گوگل و دیگر موتور های جستجو توضیح مختصری درباره آن صفحه می دهد.در حالی که عنوان یک صفحه ( …

ارسال شده در سئو داخلی | برچسب‌شده , , , |

آموزش سئو ساختار آدرس ها

Improve the structure of your URLs درک آسان آدرس ها و رساندن مفهوم بسادگی دسته بندی موضوعی و اختصاص نام مناسب به فایل های سایت، نه تنها به سازمان یافتگی سایت شما کمک می کند، بلکه به موتور های جستجو …

ارسال شده در سئو داخلی | برچسب‌شده , , , , , , |

آموزش سئو حرکت در سایت

Make your site easier to navigate گشت و گذار در سایت برای موتورهای جستجو بسیار مهم است نویگیشن یک وب سایت نقش مهمی در کمک به بازدید کنندگان برای سریع پیدا کردن محتوایی که آنها می خواهند دارد.همچنین نویگیشن به …

ارسال شده در سئو داخلی | برچسب‌شده , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

آموزش سئو ارائه خدمات و محتوای با کیفیت

Offer quality content and services سایت های جالب،خود به خود شناخته تر می شوند نوشتن محتوای مفید و کافی ،وب سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد بیشتر از هر یک از فاکتور (عوامل) دیگر که مورد بحث قرار …

ارسال شده در سئو داخلی | برچسب‌شده , , , , , , |

آموزش سئو آدرس Clean URL آدرس پاک

آدرس پاک چیست؟ آدرس پاک آدرسی است که براحتی قابل خواندن باشد و شامل هیچ رشته جستجو یا پارامتر های آدرس نباشد. به نمونه آدرس زیر نگاه کنید: http://example.com/services/index.jsp?category=legal&id=patents این آدرس نمی تواند به براحتی توضیح دهد عنوان یا محتوای …

ارسال شده در سئو داخلی | برچسب‌شده , , , , , |

آموزش سئو آدرس URL Parameters پارامتر های آدرس

پارامتر آدرس چیست؟ یک پارامتر آدرس یک متغییری در آدرس وب است که بعد از علامت سوال (؟) ظاهر می شود.آنها همچنین رشته های پرس جو یا مسیر های جستجو نامیده می شوند ، و گاهی اوقات آنها اضافه می …

ارسال شده در سئو داخلی | برچسب‌شده , , , , , , , , , , |

آموزش سئو نسبت متن به اچ‌تی‌ام‌ال – Text to HTML Ratios

آیا نسبت متن به اچ‌تی‌ام‌ال مهم است؟ Are Text to HTML Ratios Important? نسبت متن به اچ‌تی‌ام‌ال چیست؟ هر سایتی یک مقدار مشخصی کد در باطن (محتوی درونی سایت) و یک مقدار مشخصی متن در ظاهر (بخش برونی سایت) دارد.نسبت …

ارسال شده در سئو داخلی | برچسب‌شده , |

آموزش سئو ده راهکار ساخت لینک – 10 Link Building Strategies

ده استراتژی ساخت لینک برای کسب کارهای کوچک لینک به متن پیوندی گفته می‌شود که با کلیک بر روی آن به صفحه‌ای یا فایلی هدایت می‌شوید. هیچ سایتی با دیگری یکسان نیست،بنابراین نباید استراتژی ساخت لینک هم یکسان باشد.با استراتژی …

ارسال شده در سئو خارجی | برچسب‌شده , , , , , , , , , , |

آموزش سئو تطبیق کلمات کلیدی Keyword Consistency

چطور تطابق کلمات کلیدی را نگه داری کنیم؟ کلمات کلیدی تطبیق شده یعنی داشتن کلمه کلیدی یا مجموعه‌ای از کلمات کلیدی که شما می‌خواهید سایتتان در طول جستجوها ( این کلمات ) رتبه بیشتری از سایر عناصر (کلمات استفاده شده …

ارسال شده در سئو داخلی | برچسب‌شده , , , , |

آموزش سئو فاکتور بک لینک – Backlinking Factors

فاکتور بک لینک برای بهبود سئو سایت بک لینک > محبوبیت > پیج رنک = پیشنهاد شده > اعتماد سازی > اقتدار پیشنهاد شدن یک سایت باعث ایجاد اعتماد و اعتماد باعث ایجاد اقتدار یک سایت می‌شود. وقتی که سایت‌های …

ارسال شده در سئو خارجی | برچسب‌شده , , , , , , , |

سی‌تی‌ار CTR چیست؟

سی‌تی‌ار ( به انگلیسی CTR ) در بخش تبلیغات یکی از راه‌های اندازه‌گیری (میزان) موفقیت یک تبلیغ آنلاین برای یک وب سایت خاص و همچنین تعداد کلیک کاربران برروی یک لینک خاص است. Click-through rate Click-through rate (CTR) is a …

ارسال شده در سئو داخلی | برچسب‌شده , , , , |