آموزش سئو ارائه خدمات و محتوای با کیفیت

Offer quality content and services

سایت های جالب،خود به خود شناخته تر می شوند

نوشتن محتوای مفید و کافی ،وب سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد بیشتر از هر یک از فاکتور (عوامل) دیگر که مورد بحث قرار گرفته است.کاربران محتوای خوب را تشخیص می دهند. و کاربران دیگری را به سمت سایت شما هدایت می کنند.این می تواند از طریق ارسال در وبلاگ هایشان ، سایت های ارتباط عمومی، ایمیل ، انجمن ها و… باشد.ارگانیک و یا اصطلاح باز(وزوز) همان چیزی است که کمک می کند تا به شهرت و اعتبار سایت شما با هر دو کاربر و گوگل، و این شهرت و اعتبار به ندرت بدون محتوای با کیفیت بدست می آید.

سئو قالبفا در فروم مجید آنلاین

Interesting sites will increase their recognition on their own

Creating compelling and useful content will likely influence your website more than any of the other factors discussed here. Users know good content when they see it and will likely want to direct other users to it. This could be through blog posts, social media services, email, forums, or other means. Organic or word-of-mouth buzz is what helps build your site’s reputation with both users and Google, and it rarely comes without quality content.

درک کاربران از موضوع مطالب را پیش بینی کنید

در مورد کلماتی که کاربران ممکن است آن را برای پیدا کردن بخشی از مطلب شما جستجو کنند را حدس بزنید.کاربرانی که بیشتر در مورد موضوع می دانند ممکن است از کلمات کلیدی مختلف در جستجو خود نسبت به کسی است که به این موضوع تازه آشنا هست، استفاده کند.برای مثال : ممکن است در مدت زمان زیادی یک صفحه هواداران بیس بال با عبارت “nlcs” مورد جستجو واقع شود، (nlcs مخفف عبارت National League Championship Series به معنی سری مسابقات قهرمانی لیگ ملی است ) درحالی که یک صفجه هواداران جدید ممکن است با عبارات کلی تر و عمومی تر مورد جستجو واقع شوند مثل “baseball playoffs”.پیش بینی این رفتار های جستجوی متفاوت ، و توجه به این ها در حین نوشتن مطالب سایت خود ( با استفاده از ترکیب های خوب کلمات کلیدی ) می تواند نتایج مثبت خوبی داشته باشد. گوگل ابزاری در زمینه کلمات کلیدی به نام AdWords را فراهم آورده است که به شما در کشف کلمات کلیدی جدید و مشاهده تغییرات جستجوی کلمات کلیدی به شما کمک می کند.همچنین ابزار گوگل وبمستر گوگل شما را کمک م کند تا بدانید چه کلماتی بیشتر جستجو شده است تا سایت شما در نتایج جستجو قرار گرفته است و کاربران با جستجوی چه کلماتی بیشتر بر روی سایت شما کلیک کرده اند.
خدماتی در نظر بگیرید که هیچ سایت دیگری آن را ارائه نمی دهد.شما همچنین می توانید یک قطعه از پژوهش ، تیکه هایی از داستان های خبری هیجان انگیز و یا اهرم پایگاه کاربران خود را منحصر بفرد کنید.سایت های دیگر شاید تخصص شما را در این زمینه ها نداشته باشند.

ابزار کلمات کلیدی گوگل

Anticipate differences in users’ understanding of your topic and offer unique, exclusive content

Think about the words that a user might search for to find a piece of your content. Users who know a lot about the topic might use different keywords in their search queries than someone who is new to the topic. For example, a long-time baseball fan might search for [nlcs], an acronym for the National League Championship Series,while a new fan might use a more general query like [baseball playoffs]. Anticipating these differences in search behavior and
accounting for them while writing your content (using a good mix of keyword phrases) could produce positive results. Google AdWords provides a handy Keyword Tool that helps you discover new keyword variations and see the approximate search volume for each keyword (2). Also, Google Webmaster Tools provides you with the top search queries your site appears for and the ones that led the most users to your site.
Consider creating a new, useful service that no other site offers. You could also write an original piece of research, break an exciting news story, or leverage your unique user base. Other sites may lack the resources or expertise to do these things.

توصیه ها :

خوانا بودن نوشته ها :کاربران لذت می برند از مطالبی که به خوبی نوشته شده است و به آسانی خوانده می شود.
سازماندهی مطالب سایت :همیشه این نکته، که اطلاعات سایت خود را سازماندهی کنید برای شما سودمند است.سایتتان را طوری سازماندهی کنید که کاربران از اولین مطلبی که شروع می کنند تا آخرین مطلبی که می خوانند حس خوبی داشته باشند، شکستن مطالب ساید به قطعات منطقی کوچکتر به کاربران در پیدا کردن محتوای مورد نظر کمک خواهد کرد.
ایجاد محتوای منحصر بفرد و تازه :مطالب جدید شاید نتواند بازدید کنندگان را برای آینده نگه دارد (بازدید دوباره از سایت توسط کاربران) اما باعث ورود بازدید کنندگان جدید خواهد شد.
مطالب را برای کاربران بنویسید نه برای موتور های جستجوگر : اول سایت خود را براساس نیاز های کاربران طراحی کنید و بعد از آن مطمئن شوید سایتتان به آسانی توسط موتور های جستجو قابل دسترس هست، این شیوه کار همواره نتایج مثبتی داشته است.

Recommend

Write easy-to-read text :Users enjoy content that is well written and easy to follow.
Stay organized around the topic :It’s always beneficial to organize your content so that visitors have a good sense of where one content topic begins and another ends. Breaking your content up into logical chunks or divisions helps users find the content they want faster.
Create fresh, unique content :New content will not only keep your existing visitor base coming back, but also bring in new visitors.
Create content primarily for your users, not search engines :Designing your site around your visitors’ needs while making sure your site is easily accessible to search engines usually produces positive results.

توضیه ربات گوگل در زمینه سئو محتوا

اجتناب کنید از :

۱.نوشتن متن درهم و برهم با غلط های املایی و اشتباهات دستوری زیاد.
۲.قرار دادن مطالب در تصاویر (ممکن است کاربران بخواهند آن مطلب را کپی کنند، همچنین موتور های جستجو نمی توانند مطالب داخل تصاویر را بخوانند.)
۳.آزادسازی (نوشتن) مقادیر زیادی از متن های مختلف مباحث در یک صفحه بدون بند (پاراگراف) ، زیرعنوان، و یا طرح جدایی سازی
۴.کپی مطالب از سایت های دیگر.
۵.داشتن نسخه های تکراری ( یا خیلی نزدیک بهم) از یک مطلب در سایت.
۶.قرار دادن کلمات کلیدی غیر ضروری برای موتور های جستجو گر ، برای کاربران مزاحمت ایجاد می کند.
۷.داشتن بلوک های از متن به عنوان مثال : “غلط املایی مکرر استفاده می شود برای رسیدن به این صفحه” که باعث بازدید مقدار کمی کاربران می شود.
۸.نوشته هایی که قابل مشاهده برای کاربران نیستند ولی برای موتور های جستجو قابل مشاهده هستند.

Avoid :

۱.writing sloppy text with many spelling and grammatical mistakes
۲.embedding text in images for textual content- users may want to copy and paste the text and search engines can’t read it
۳.dumping large amounts of text on varying topics onto a page without paragraph, subheading, or layout separation
۴.rehashing (or even copying) existing content that will bring little extra value to users
۵.having duplicate or near-duplicate versions of your content across your site – more on duplicate content
۶.inserting numerous unnecessary keywords aimed at search engines but are annoying or nonsensical to users
۷.having blocks of text like “frequent misspellings used to reach this page” that add little value for users
۸.deceptively hiding text from users, but displaying it to search engines

آموزش سئو ارائه خدمات و محتوای با کیفیت
4.3 - 6

نوشته شده توسط تیم سئو قالبفا در تاریخ 28 آگوست 2014 دسته : سئو داخلی